Wszystkie produkty konsumenckie będą miały NFT – mówi współzałożyciel Tether

Udostępnij artykuł
W SKRÓCIE
  • William Quigley, współzałożyciel stablecoina Tether, uważa, że niewymienne tokeny (NFT) mogą stać się wszechobecne w ciągu dekady.

  • Quigley uważa, że NFT mogłyby służyć jako cyfrowe certyfikaty autentyczności dla towarów detalicznych.

  • Marki odzieżowe zaczęły wykorzystywać technologię blockchain do walki z podrabianiem towarów.

  • promo

    Dołącz bezpłatnie do naszej społeczności na Telegramie i codziennie otrzymuj sygnały tradingowe oraz analizy kryptowalut!

The Trust Project to międzynarodowe konsorcjum organizacji informacyjnych budujących standardy przejrzystości.

William Quigley, współzałożyciel stablecoina Tether, uważa, że niewymienne tokeny (NFT) mogą stać się wszechobecne w ciągu dekady.

Sponsorowane



Sponsorowane

Pomimo tego, że są one znane głównie z ich potencjału w sztuce, Quigley wierzy, że NFT będą również wprowadzać wartość do przedmiotów codziennego użytku. Zasadniczo cyfrowe certyfikaty autentyczności oparte na technologii blockchain, NFT mogą również służyć do tego celu dla towarów detalicznych.

Mogą one również służyć jako odpowiedniki na platformach internetowych. Quigley powiedział:

Sponsorowane



Sponsorowane

Wszystkie produkty konsumenckie, których nie można zjeść, w ciągu najbliższych 10 lat będą miały cyfrowe odpowiedniki. Będą miały NFT.

Cyfrowe odpowiedniki

Chociaż Quigley spodziewa się tych zmian w ciągu najbliższych kilku lat, niektóre branże już wprowadzają innowacje. Przykładowo, branża modowa uczy się wykorzystywać NFT do uwierzytelniania oraz tworzenia cyfrowych odpowiedników.

Marki modowe LVMH, Cartier Richemont i Prada SpA nawiązały współpracę, aby stworzyć Aura Blockchain. Rozwiązanie to daje klientom większą pewność, że ich produkty są autentyczne, zapewniając zaszyfrowany certyfikat gwarancji. Sprawia również, że produkty są bardziej identyfikowalne, ułatwiając odsprzedaż dóbr luksusowych na rynku wtórnym.

Podczas gdy inne duże marki, takie jak Gucci, wciąż zastanawiają się nad tym, jak podejść do kwestii NFT, inne mniejsze marki stosują bardziej eksperymentalne podejście. Na przykład Neuno z Sydney “chce być uniwersalną szafą 3D, którą można podłączyć do wszystkiego”. Kiedy klient kupi sukienkę, może ją “nosić” na różnych platformach.

Inna mniejsza marka, Clothia, oferuje fizyczne “odpowiedniki” zakupionych NFT. Zwycięzcy licytacji otrzymają szyte na miarę, rzeczywiste sukienki odpowiadające zakupionym NFT.

W międzyczasie rozwija się również możliwość wykorzystania tych NFT na płaszczyźnie interaktywnej. Metaverse Star Atlas, świat gier nowej generacji, który działa na Solanie, niedawno wprowadził NFT w rzeczywistości rozszerzonej (AR). Działają one jak cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie, umożliwiając jednocześnie wizualizację cyfrowych obiektów w otaczającym środowisku. Może to odpowiadać tym, którzy chcą się pochwalić swoimi cyfrowymi akcesoriami.

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.
Sponsorowane
Share Article

Nick jest profesorem umiejętności komunikacji ustnej i specjalistą w dziedzinie nauki o danych w Budapeszcie na Węgrzech. Posiada tytuł magistra w dziedzinie analityki biznesowej. Jest stosunkowo spóźniony w dziedzinie kryptowalut i technologii blockchain, ale intryguje go ich potencjalne wykorzystanie gospodarcze i polityczne. Najlepiej można go opisać jako optymistycznego środkowo-lewicowego sceptyka.

OBSERWUJ AUTORA

Prognozy krypto z najlepszymi sygnałami na Telegramie oraz +70% skutecznością

Dołącz teraz

Sygnały rynkowe, raporty i analizy! Dołącz do naszej grupy na Telegramie!

Dołącz teraz