Zobacz więcej

Reprezentacja Brazylii i Bitci wspólnie wydają fan tokeny NFT

2 mins
Aktualizacja Zerelik Maciej
Dołącz do Naszej Społeczności na Telegramie

W SKRÓCIE

  • Brazylijska Narodowa Federacja Piłki Nożnej nawiązała współpracę z Bitci w celu wprowadzenia nowej kolekcji NFT i tokenów kibica.
  • Umowa została zawarta na trzy lata i obejmuje nie tylko męską drużynę, ale także kobiecą oraz drużyny U20, U17 i U15.
  • Niemcy, Francja i Belgia to jedne z innych narodowych drużyn piłkarskich, które włączyły się do świata NFT.
  • promo

Brazylijska Narodowa Federacja Piłki Nożnej (CBF) zawarła umowę z Bitci w celu uruchomienia kolekcji tokenów fanowskich NFT.

W umowie, która będzie obowiązywać przez następne trzy lata, turecka firma blockchain Bitci będzie współpracować w celu dostarczenia tokenów NFT fanom brazylijskiej piłki nożnej na całym świecie. Podczas gdy wiele lig sportowych i drużyn ma obecnie ofertę NFT, Bitci jest jedną z niewielu platform, które oferują zarówno tokeny NFT, jak i fan tokeny. Fan tokeny działają jako kryptowaluta klubu i mogą być wymieniane w celu zakupu przywilejów VIP, takich jak głosowanie na oficjalne decyzje zespołu, zakup towarów, a nawet spotkania z graczami.

Jak na razie nie ma żadnych oficjalnych informacji na temat tego, kiedy tokeny lub NFT będą dostępne do kupienia. W informacji prasowej podano, że daty zostaną ustalone wspólnie przez Bitci i CBF, a tokeny będą notowane na różnych giełdach w późniejszym czasie.

Karty NFT, które Bitci będzie oferować dla reprezentacji Brazylii, będą nie tylko przedstawiać męską i żeńską drużynę, ale także jej drużyny U20, U17 i U15. Według samej drużyny, brazylijska piłka nożna ma najwięcej fanów na świecie, a Bitci pomoże tym, którzy mieszkają daleko, połączyć się z drużyną cyfrowo, kiedy nie mogą zrobić tego fizycznie.

Dodatkowo, zgodnie z umową, Bitci staje się oficjalną kryptowalutą brazylijskiej drużyny narodowej wraz z rozwojem kolekcji NFT. Oznacza to, że CBF nie może współpracować z innymi firmami opartymi na blockchainie podczas trwania umowy. Chociaż nie jest to powszechne zastrzeżenie, ograniczy CBF do pewnych przywilejów, ponieważ Bitci musi jeszcze zapewnić sprzedaż biletów opartą na blockchainie. Bitci zawarło podobne umowy z Hiszpańską Federacją Piłkarską (RFEF), turecką drużyną koszykówki, Realem Betis i McLaren Racing.

Dyrektor generalny Bitci, Onur Altan Tan, wyraził swoje podekscytowanie tym połączeniem:

Dzięki tej ważnej współpracy, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy wprowadzić naszą technologię do Ameryki Południowej. Według niezależnej ankiety, jesteśmy dumni, że jesteśmy jedynym partnerem biznesowym w obszarze blockchain dla brazylijskiej drużyny.

Inne narodowe drużyny piłkarskie w świecie NFT

Brazylijska drużyna jest tylko najnowszym składem narodowym, który ogłosił wydanie NFT i/lub tokenów kibiców. Niedawno Portugalska Federacja Piłkarska (FPF) ogłosiła, że nawiązała współpracę z Socios, aby wydać token na aplikacji do angażowania fanów. Tokeny, które zostały wydane w zeszłym tygodniu, pozwalają fanom drużyny piłkarskiej na zdobycie nagród VIP, w tym prawa głosu przy podejmowaniu niektórych decyzji dotyczących drużyny, ekskluzywnych forów czatowych z zawodnikami i trenerami, a także wszystkich gier i konkursów, które oferuje Socios.

Inne kraje, które włączyły się do akcji to Niemcy, które zawarły umowę NFT z Fanzone, a także Francja i Belgia, które nawiązały współpracę z Sorare w celu uruchomienia NFT.

Najlepsze platformy dla krypto inwestorów | Kwiecień 2024

Trusted

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
8e352407c7c9065659a2996ca5e3a928?s=120&d=mm&r=g
Matthew De Saro
Matthew De Saro jest dziennikarzem i osobowością medialną specjalizującą się w sporcie, hazardzie i statystykach. Zanim dołączył do BeInCrypto, jego prace były publikowane w Fansided, Forbes i OutKick. Z wykształceniem w analizie statystycznej i zamiłowaniem do pisania, ma nieszablonowe podejście do przekazywania wiadomości.
READ FULL BIO
Sponsorowane
Sponsorowane