Red Bull Racing nawiązuje partnerstwo z Tezos w celu wydania kolekcji NFT

Udostępnij artykuł
W SKRÓCIE
  • Red Bull Racing nazwał Tezos swoim oficjalnym partnerem blockchain.

  • Energooszczędne podejście Tezos było kluczowym czynnikiem w decyzji Red Bulla.

  • Tezos pomoże stworzyć wyjątkowe, wciągające doświadczenie NFT dla fanów Grand Prix.

The Trust Project to międzynarodowe konsorcjum organizacji informacyjnych budujących standardy przejrzystości.

Red Bull Racing jest pierwszą Formułą 1 (F1), która wkracza w przestrzeń kryptowalut. Nawiązując nowe partnerstwo z siecią blockchain Tezos, ogłosili również nową kolekcję NFT.

Sponsorowane Sponsorowane

Podczas Grand Prix Monako 2021 Red Bull ujawnił współpracę z Tezos. Raporty wskazują, że sieć stała się oficjalnym partnerem blockchain zespołu. W ramach tego wieloletniego partnerstwa Tezos ma na celu pomóc w stworzeniu pierwszej w historii fanów F1 kolekcji NFT na swoim blockchainie.

Wciągające doświadczenie ma zapewnić nową formę zaangażowania dla fanów, którzy nie mogli uczestniczyć w Grand Prix z powodu trwającej pandemii COVID-19.

Według strony internetowej Red Bull Racing, NFT będą dostępne wyłącznie na blockchainie Tezos, który określają jako „pionierskie i energooszczędne”. Projekt i podejście firmy Tezos do zabezpieczenia sieci umożliwiają jej czyste działanie, minimalizując przy tym zużycie energii i ślad węglowy. Przedstawiciele Tezos zacytowali Red Bulla na Twitterze, mówiąc, że:

Sponsorowane Sponsorowane

Podstawowe cechy techniczne wydajności i energooszczędnej konstrukcji, które są krytycznymi elementami dla zespołu zarówno na torze, jak i poza nim, okazały się kluczowe w wyborze Tezos jako partnera w wyścigach Redbull.

Inne kryptowaluty Formuły 1

To partnerstwo to najnowsza wyprawa F1 w przestrzeń kryptowalut. 20 maja doniesienia stwierdzały, że dwa zespoły F1, Aston Martin i Alfa Romeo, jako pierwsze uruchomią własne tokeny kryptowalut dla swoich kibiców.

W obu przypadkach fani mogą kupować tokeny na platformie Socios.com. Jako pierwsi w F1, którzy dokonali takiej premiery, Aston Martin i Alfa Romeo dołączają do szeregów innych europejskich drużyn sportowych, powielając już działający schemat. FC Barca, Manchester City, Paris Saint-Germain i AC Milan również wypuściły w tym roku tokeny kibiców.

To nie jedyna współpraca Aston Martina związana z kryptowalutami w 2021 roku. Aston Martin Cognizant ogłosił w marcu współpracę z popularną aplikacją giełdową Crypto.com. Miało to upamiętnić ich powrót do F1 po 60-letniej nieobecności.

Oni również wydali kolekcję NFT, z których wiele jest nadal wystawionych na aukcje. W kolekcji znalazły się wybite wersje inauguracyjnych biegów gwiazd F1 Lance Stroll i Sebastiana Vettela.

W tym roku Crypto.com przebijało się przez sektor sportowy na skalę międzynarodową. Współpraca z firmą Aston Martin to dopiero początek dla firmy z siedzibą w Hongkongu. Dwa tygodnie po ogłoszeniu współpracy z zespołem F1, Crypto.com ujawniło kolejne partnerstwo z zespołem NHL The Montreal Canadiens.

Następnie zawarli inne umowy sponsorskie z włoską ligą piłkarską Coppa Italia i Międzynarodową Federacją Hokeja na Lodzie. Obie te umowy są również powiązane z wydaniami NFT.

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.
Sponsorowane
Share Article

Dale Hurst is a journalist, presenter, and novelist. Before joining the Be In Crypto team, he was an editor and senior journalist at a news, lifestyle and human-interest magazine in the UK.

OBSERWUJ AUTORA

Prognozy krypto z najlepszymi sygnałami na Telegramie oraz +70% skutecznością

Dołącz teraz

Sygnały rynkowe, raporty i analizy! Dołącz do naszej grupy na Telegramie!

Dołącz teraz