Zobacz więcej

Polska influencerka sprzedała swoją “miłość” jako NFT za 250 tys. dolarów

1 min
Aktualizacja Piotr Ratajski
Dołącz do Naszej Społeczności na Telegramie

W SKRÓCIE

  • Polska influencerka sprzedała swoją miłość jako NFT za 250 tys. dolarów.
  • Zwycięzca otrzyma randkę na kolację z 26-letnią Martą Rentel.
  • Sprzedaż i aukcje NFT są coraz bardziej zróżnicowane i coraz częściej stosowane.
  • promo

Influencerka mediów społecznościowych sprzedała swoją miłość jako NFT nieznanemu oferentowi za 250 000 dolarów.

Marta Rentel, influencerka z Polski postanowiła przyłączyć się do mody rokenów niewymienialnych (NFT), sprzedając to, co określiła jako swoją miłość. Niespodziewanie, NFT przyniosło Marcie 250 000 dolarów. Zwycięzca NFT będzie miał teraz okazję pójść na randkę z influencerką.

Rentel skomentowała sprzedaż swojego NFT, którą określiła jako sprzedaż swojej “miłości”, mówiąc:

Nic w Internecie nie jest fizyczne, to część mojej osobowości online.

Rentel przyznaje, że pomysł na sprzedaż swojej miłości został zainspirowany przez włoskiego artystę Salvatore Garau, który sprzedał niewidzialną rzeźbę za 18 300 dolarów.

influencerka dalej opisała swój pomysł, mówiąc:

Dla mnie sprzedaż cyfrowej miłości jest wzmacniająca dla kobiet, ponieważ możemy kochać bez naruszania naszej wolności i indywidualności.
– Powiedziała.

Cyfrowa miłość jest transakcyjna, tak samo jak poślubienie mężczyzny tylko dlatego, że jest bogaty i stabilny, prawda?

Rentel przekaże część środków ze sprzedaży na cele charytatywne. Rentel nie lekceważy możliwości znalezienia prawdziwej miłości dzięki sprzedaży, mówiąc:

Jeśli uda mi się skutecznie stworzyć moją Cyfrową Miłość i znaleźć moją drugą połówkę, to dlaczego inne uczucia i emocje nie miałyby po prostu za tym podążyć?.

Obecnie zwycięzca nie jest znany Marcie.

Rozkwit branży NFT

Rozwój branży NFT nadal obserwuje się na szerszą skalę. Sportowcy przyłączają się do tego szaleństwa, a brazylijska legenda piłki nożnej Ronaldinho ogłosił niedawno swoją własną kolekcję NFT.

Dallas Symphony Orchestra również wkroczyła do branży, uruchamiając własną kolekcję NFT, która pomoże wesprzeć muzyków przebywających na urlopie podczas pandemii Covid-19.

Coca-Cola niedawno ogłosiła, że wystawi na aukcję swoją pierwszą kolekcję NFT, w skład której wejdzie cyfrowa odzież, którą będzie można nosić wirtualnie w metawersum Decentraland.

Aktorka Mila Kunis z powodzeniem uruchomiła w zeszłym tygodniu sprzedaż NFT Stoner Cats, wyprzedając je w 35 minut i zbierając 8 milionów dolarów na przyszły rozwój serialu telewizyjnego Stoner Cats.

Najlepsze platformy dla krypto inwestorów | Marzec 2024

Trusted

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
a1a8bc0ab19c62acfbc57d5b75a9fff8?s=120&d=mm&r=g
Ryan James
Ryan Boltman jest dynamicznym i doświadczonym profesjonalistą z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu marketingowym, rozwoju biznesu i dziennikarstwie kryptowalutowym. Z tytułem BCOM w zakresie zarządzania marketingiem na Uniwersytecie Południowej Afryki i wyróżnieniem w zarządzaniu biznesem, Ryan doskonalił swoją wiedzę w wielu krajach, w tym w RPA, USA i Holandii. Jego kariera obejmuje znaczące role w zakresie sukcesu klienta, zarządzania sprzedażą i tworzenia treści w sektorach blockchain...
READ FULL BIO
Sponsorowane
Sponsorowane