Media społecznościowe mają ogromny wpływ na społeczność kryptowalutową – mówi współzałożycielka Blockster

Udostępnij artykuł
W SKRÓCIE
  • BeInCrypto rozmawia z Lidią Yadlos, CMO i współzałożycielką Blockster.

  • Ta platforma mediów społecznościowych jest skoncentrowana na kryptowalutach.

  • "Nie łudź się - platformy mediów społecznościowych mają ogromny wpływ na społeczność kryptowalutową" – mówi Yadlos.

  • promo

    Dołącz bezpłatnie do naszej społeczności na Telegramie i codziennie otrzymuj sygnały tradingowe oraz analizy kryptowalut!

The Trust Project to międzynarodowe konsorcjum organizacji informacyjnych budujących standardy przejrzystości.

BeInCrypto rozmawiało z Lidią Yadlos, CMO i współzałożycielką Blockster. Przedstawiła ona tę nową platformę mediów społecznościowych dedykowaną dla społeczności kryptowalutowej i fanów blockchain.

Sponsorowane

Sponsorowane

Media społecznościowe zmieniły reguły gry, jeśli chodzi o transformację Internetu z czegoś użytecznego do całkowitej koniecznego.

Jednak nadrzędna kontrola i obawy związane z danymi szkodzą wizerunkowi wielu portali społecznościowych jako globalnego łącznika.

Sponsorowane

Sponsorowane

To jest to, co Yadlos i jej zespół próbują rozwiązać, szczególnie dla społeczności kryptowalutowej. Ich platforma mediów społecznościowych skupia się na kryptowalutach, mając na celu służyć jako oficjalna przestrzeń dla branży blockchain. Yadlos wyjaśnia:

Zasadniczo platforma działa jako narzędzie sieciowe all-in-one dla wszystkich i każdego w branży blockchain. Została uruchomiona w lipcu 2021 r. Od tego czasu stopniowo włączamy użytkowników, którzy dołączyli do listy oczekujących.

Po testach z wybraną grupą odbiorców, platforma została ukształtowana, tak, aby jak najlepiej służyć tej społeczności.

Platforma jest teraz specjalnie zaprojektowana, aby służyć ludziom, którzy pracują w branży blockchain.

Konieczność, a nie luksus

Dla Yadlos, ścisła koncentracja Blockstera na blockchain i kryptowalutach nie jest tylko “miłym dodatkiem”. Raczej jest to konieczność dla tej wschodzącej branży.

Pomysł na stworzenie Blockstera był w rzeczywistości zrodzony z konieczności, a nie z jakiegokolwiek innego powodu. Przemysł kryptowalutowy jest wciąż wschodzącą branżą i jako taki ma już wystarczająco dużo problemów z osiągnięciem ekspozycji. W dzisiejszych czasach, oczywiście, najlepszym sposobem na zdobycie jakiejkolwiek ekspozycji jest reklama. Najlepszymi miejscami do reklamowania się są platformy mediów społecznościowych.

“Niestety, to właśnie wtedy sprawy stają się trudne, ponieważ większość największych sieci społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, a nawet platformy obsługiwane przez Google, nie pozwalają firmom kryptowalutowym na reklamę. Wiele osób zapewne pamięta jeszcze, jak YouTube usunął tysiące filmów o kryptowalutach, twierdząc później, że stało się to z powodu błędu” – kontynuuje Yadlos.

Media społecznościowe ma duży problem z treściami kryptowalutowymi. W lipcu TikTok powiedział, że nie będzie już zezwalał na treści promujące kryptowaluty. Jako powód podano, że starają się chronić użytkowników przed możliwymi oszustwami.

Radzenie sobie ze scamem w mediach społecznościowych

Serwisy społecznościowe, takie jak Twitter i Reddit, są również głównymi ośrodkami społeczności kryptowalutowych. To właśnie tam wiele osób wchodzi w interakcje, edukuje się oraz promuje różne produkty i monety.

Jednak problemy z oszustwami i dezinformacją kryptowalutową są spore. Dotyczy to zwłaszcza niedoświadczonych osób, które dają się złapać na schematy typu get-rich-quick, które pozostawiają ich szybko na lodzie.

Blockster ma już plan radzenia sobie z tego rodzaju problemami.

“Jeśli chodzi o budowanie medium społecznościowego, kształtujesz platformę, zezwalając na pewne rodzaje treści, aby pojawiały się na kanale informacyjnym użytkowników. Tak więc, aby pojawiały się fałszywe informacje, muszą one uzyskać pewien poziom zaangażowania i właśnie tym zamierzamy się zająć” – mówi Yadlos.

Zasadniczo Blockster został zaprojektowany tak, aby był napędzany przez treści generowane przez samych użytkowników. Poświęciliśmy jednak wiele wysiłku, aby upewnić się, że tylko wysokiej jakości artykuły i najważniejsze wiadomości trafiają na pierwszą stronę.

“Platforma nie pozwoli, aby jakakolwiek przypadkowa opinia była wyświetlana jako fakt, dlatego docieramy do szanowanych pisarzy i komentatorów w całej przestrzeni kryptowalutowej, aby dobrze rozpocząć i nadać pewien ton, który chcemy na platformie” – kontynuuje.

“Jeśli chodzi o moderację, oczekujemy, że w dużej mierze zajmie się ona sama sobą, przynajmniej do pewnego momentu.”

Serwisy społecznościowe zostały poproszone o ochronę użytkowników poprzez moderację treści. Jednak znalazły się one również pod ostrzałem za zbyt mocne praktykowanie tych działań.

Dla Blockster, ten rodzaj kontroli będzie zrównoważony przez zachęcanie do wyższej jakości treści. Jest to bardziej prawdopodobne, aby odnieść sukces z powodu niszowego obszaru, który obsługuje.

“Blockster to unikalna platforma, ale wykorzystuje kilka wskazówek od innych stron w Internecie. Nie muszą one cenzurować treści, po prostu dlatego, że poświęciły czas i wysiłek na stworzenie środowiska, które tego nie wymaga” – mówi Yadlos.

Naszym celem jest odzwierciedlenie tego podejścia, ponieważ szczerze wierzymy, że jest to najlepsza opcja, jaką mamy do dyspozycji. Innymi słowy, nie będziemy musieli cenzurować treści poprzez zniechęcanie do tych, które wymagają cenzurowania. Z kolei to odbywa się poprzez tworzenie profesjonalnego środowiska.

Budowanie ekosystemu mediów społecznościowych

Nie byłaby to również platforma związana z kryptowalutami bez własnego tokena. Częścią planu Blockstera jest pośredniczenie w reklamie i zaangażowaniu za pośrednictwem własnego tokena, BXR.

“BXR jest bramą do Blockstera. To właśnie poprzez BXR firmy docierają do wysokiej jakości odbiorców. Aby reklamować się na Blocksterze, musisz użyć i wydać tokeny BXR, które będą używane w ramach naszych nadchodzących funkcji i produktów, takich jak przykładowo Blockster Ads” – mówi Yadlos.

W związku z tym firmy mogą reklamować się wyłącznie za pomocą tokena BXR. Żadna inna kryptowaluta nie jest akceptowana dla tych transakcji.

Po drugiej stronie spektrum, typowy użytkownik Blockstera będzie miał szansę stakować swoje tokeny w naszym Blockfarm i zarobić udział w przychodach z reklam. Będziemy dystrybuować 20% przychodów z reklam w witrynie do stakerów.

“Osobiście jestem podekscytowana potencjałem BXR do zachęcania do bogatej interakcji między dużą i zróżnicowaną bazą użytkowników Blockstera. W przeciwieństwie do wielu tokenów, które wydają się być jedynie estetycznymi dodatkami do projektu technologicznego, BXR jest kluczowy dla praktycznego wykorzystania całego przedsięwzięcia Blockster” – kończy Yadlos.

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.
Sponsorowane
Share Article

Po pracy w dziennikarstwie informacyjnym i lifestylowym, Leila zdecydowała się przenieść swoje zainteresowania w kierunku kryptowalut i blockchain. Obecnie prowadzi dział felietonów i opinii w BeinCrypto, co doskonale pasuje do jej entuzjazmu względem społecznego i politycznego wpływu kryptowalut.

OBSERWUJ AUTORA

Prognozy krypto z najlepszymi sygnałami na Telegramie oraz +70% skutecznością

Dołącz teraz

Sygnały rynkowe, raporty i analizy! Dołącz do naszej grupy na Telegramie!

Dołącz teraz