McDonald’s w Chinach świętuje 31. rocznicę z Big Mac NFT

Udostępnij artykuł
W SKRÓCIE
  • McDonald's China wypuszcza animowane NFT 3D inspirowane projektem nowych biur w Szanghaju.

  • 188 takich NFT zostanie wybite oraz rozdane wybranym pracownikom i klientom.

  • Inne sieci fast foodów, takie jak Taco Bell i Burger King, również wypuściły NFT w 2021 roku.

  • promo

    Dołącz bezpłatnie do naszej społeczności na Telegramie i codziennie otrzymuj sygnały tradingowe oraz analizy kryptowalut!

The Trust Project to międzynarodowe konsorcjum organizacji informacyjnych budujących standardy przejrzystości.

Niewymienialny token (NFT) od McDonald’s będzie pierwszym od tej międzynarodowej korporacji. 188 egzemplarzy zostanie podarowanych pracownikom i konsumentom.

Sponsorowane

Sponsorowane

“Kostka Kubika Big Mac” została ogłoszona przez McDonald’s w Chinach, aby świętować 31 lat na rynku kontynentalnym. Oprócz trzech dekad działalności w Chinach, NFT oznacza otwarcie nowej siedziby w Szanghaju.

“McDonald’s to młoda i modna marka, która zawsze zwraca uwagę na trendy w modzie i nowych technologiach” – mówi prezes firmy w Chinach Zhang Jiayin. Dodaje, że “W tym szczególnym momencie wykorzystujemy formę NFT, aby podzielić się z pracownikami i konsumentami innowacyjnością, digitalizacją i sztuką trendów McDonald’s”. CEO twierdzi również, że McDonald’s China jest pierwszą krajową marką gastronomiczną, która wprowadza NFT.

Sponsorowane

Sponsorowane

Debiut McNFT w McDonald’s

Pierwszy token, który ma się pojawić z McDonald’s China, został nazwany “Big Mac Cube”. Nazwa oddaje cześć jednej z najbardziej kultowych kanapek sieci restauracji. Tak zwaną “trójwymiarową, dynamiczną, cyfrową pracę kreatywną” stworzono z inspiracji duchem marki sieci oraz fizycznym kształtem nowego budynku w Szanghaju. “Big Mac Cube” jest pierwszym z planowanych 187 dodatkowych NFT, które sieć fast foodów ma wypuścić w przyszłości.

McDonald’s nie jest jedynym fast foodem, który wchodzi do gry w NFT. We wrześniu Burger King również wprowadził kolekcję NFT. “Keep it Real Meals” można było uzyskać udając się do BK i zamawiając konkretny posiłek w Burger King. Dodatkowo trzeba było zeskanować jeden z sześciu milionów kodów QR wydrukowanych na pudełkach z posiłkami.

Budweiser i Taco Bell również zadebiutowały w przestrzeni NFT w 2021 roku. Ten pierwszy zaktualizował swoją stronę na Twitterze w sierpniu, aby pokazać zdjęcie piwnego NFT, które zakupił za około 29 102 USD. Firma zakupiła również nazwę domeny na Ethereum za około 100 000 USD. Tymczasem Taco Bell ogłosiło NFT o tematyce taco w formie obrazów i GIFów na Rarible.

Tymczasem po drugiej stronie globu, McDonald’s w Salwadorze stał się pierwszym w regionie, który zaakceptował Bitcoin jako opcję płatności.

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.
Sponsorowane
Share Article

Matthew De Saro jest dziennikarzem i osobowością medialną specjalizującą się w sporcie, hazardzie i statystykach. Zanim dołączył do BeInCrypto, jego prace były publikowane w Fansided, Forbes i OutKick. Z wykształceniem w analizie statystycznej i zamiłowaniem do pisania, ma nieszablonowe podejście do przekazywania wiadomości.

OBSERWUJ AUTORA

Sygnały rynkowe, raporty i analizy! Dołącz do naszej grupy na Telegramie!

Dołącz teraz

Sygnały rynkowe, raporty i analizy! Dołącz do naszej grupy na Telegramie!

Dołącz teraz