Zobacz więcej

McDonald’s w Chinach świętuje 31. rocznicę z Big Mac NFT

1 min
Aktualizacja Jakub Dziadkowiec
Dołącz do Naszej Społeczności na Telegramie

W SKRÓCIE

  • McDonald's China wypuszcza animowane NFT 3D inspirowane projektem nowych biur w Szanghaju.
  • 188 takich NFT zostanie wybite oraz rozdane wybranym pracownikom i klientom.
  • Inne sieci fast foodów, takie jak Taco Bell i Burger King, również wypuściły NFT w 2021 roku.
  • promo

Niewymienialny token (NFT) od McDonald’s będzie pierwszym od tej międzynarodowej korporacji. 188 egzemplarzy zostanie podarowanych pracownikom i konsumentom.

“Kostka Kubika Big Mac” została ogłoszona przez McDonald’s w Chinach, aby świętować 31 lat na rynku kontynentalnym. Oprócz trzech dekad działalności w Chinach, NFT oznacza otwarcie nowej siedziby w Szanghaju.

“McDonald’s to młoda i modna marka, która zawsze zwraca uwagę na trendy w modzie i nowych technologiach” – mówi prezes firmy w Chinach Zhang Jiayin. Dodaje, że “W tym szczególnym momencie wykorzystujemy formę NFT, aby podzielić się z pracownikami i konsumentami innowacyjnością, digitalizacją i sztuką trendów McDonald’s”. CEO twierdzi również, że McDonald’s China jest pierwszą krajową marką gastronomiczną, która wprowadza NFT.

Debiut McNFT w McDonald’s

Pierwszy token, który ma się pojawić z McDonald’s China, został nazwany “Big Mac Cube”. Nazwa oddaje cześć jednej z najbardziej kultowych kanapek sieci restauracji. Tak zwaną “trójwymiarową, dynamiczną, cyfrową pracę kreatywną” stworzono z inspiracji duchem marki sieci oraz fizycznym kształtem nowego budynku w Szanghaju. “Big Mac Cube” jest pierwszym z planowanych 187 dodatkowych NFT, które sieć fast foodów ma wypuścić w przyszłości.

McDonald’s nie jest jedynym fast foodem, który wchodzi do gry w NFT. We wrześniu Burger King również wprowadził kolekcję NFT. “Keep it Real Meals” można było uzyskać udając się do BK i zamawiając konkretny posiłek w Burger King. Dodatkowo trzeba było zeskanować jeden z sześciu milionów kodów QR wydrukowanych na pudełkach z posiłkami.

Budweiser i Taco Bell również zadebiutowały w przestrzeni NFT w 2021 roku. Ten pierwszy zaktualizował swoją stronę na Twitterze w sierpniu, aby pokazać zdjęcie piwnego NFT, które zakupił za około 29 102 USD. Firma zakupiła również nazwę domeny na Ethereum za około 100 000 USD. Tymczasem Taco Bell ogłosiło NFT o tematyce taco w formie obrazów i GIFów na Rarible.

Tymczasem po drugiej stronie globu, McDonald’s w Salwadorze stał się pierwszym w regionie, który zaakceptował Bitcoin jako opcję płatności.

Najlepsze platformy dla krypto inwestorów | Marzec 2024

Trusted

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
8e352407c7c9065659a2996ca5e3a928?s=120&d=mm&r=g
Matthew De Saro
Matthew De Saro jest dziennikarzem i osobowością medialną specjalizującą się w sporcie, hazardzie i statystykach. Zanim dołączył do BeInCrypto, jego prace były publikowane w Fansided, Forbes i OutKick. Z wykształceniem w analizie statystycznej i zamiłowaniem do pisania, ma nieszablonowe podejście do przekazywania wiadomości.
READ FULL BIO
Sponsorowane
Sponsorowane