Zobacz więcej

Adobe i Rarible nawiązały współpracę nad weryfikacją NFT

2 mins
Aktualizacja Zerelik Maciej
Dołącz do Naszej Społeczności na Telegramie

W SKRÓCIE

  • Adobe - międzynarodowa firma produkująca oprogramowanie komputerowe - nawiązała niedawno współpracę z rynkiem NFT "Rarible".
  • Celem tego partnerstwa jest wspieranie cyfrowego potwierdzania autentyczności.
  • irmy te zapoczątkowują fazę beta nowej funkcji Adobe "Content Credentials".
  • promo

Adobe – międzynarodowa firma produkująca oprogramowanie komputerowe – nawiązała niedawno współpracę z rynkiem NFT “Rarible”. Celem tego partnerstwa jest wspieranie cyfrowego potwierdzania autentyczności. Firmy te zapoczątkowują fazę beta nowej funkcji Adobe “Content Credentials”, która pomaga weryfikować i chronić metadane cyfrowej zawartości.

Weryfikacja własności NFT

Rarible ogłosiło nową funkcję we wpisie na swojej stronie na początku tego tygodnia. Twórcy mogą teraz łatwo zweryfikować własność cyfrowej zawartości stworzonej na wielu platformach Adobe. Należą do nich Photoshop, Stock i Behance.

Korzystając z aplikacji desktopowej Photoshop do tworzenia NFT, twórcy mogą teraz powiązać swój profil w mediach społecznościowych i adres portfela ze swoimi pracami. Zwiększa to pewność konsumentów, że dana treść jest legalnym dziełem danego twórcy.

Rarible i inne rynki NFT nawiązały współpracę z Adobe, aby pomóc w wyświetlaniu tych “poświadczeń treści”. Ich pomoc zapewni, że funkcja ta będzie szeroko dostępna w całym świecie NFT i pozwoli kolekcjonerom zweryfikować, że niewymienne tokeny są wybijane i tworzone przez ten sam portfel.

Podczas dodawania adresu do wybijanej pracy na Rarible, będzie on wyświetlany z publicznie widocznymi metadanymi. W związku z tym, określenie własności staje się o wiele łatwiejsze dla kupujących. Rarible skomentowało współpracę w następujący sposób:

W pełni popieramy misję Adobe, która ma na celu uczynienie cyfrowego świata bardziej otwartym i bezpieczniejszym miejscem zarówno dla twórców, jak i konsumentów. Cieszymy się ze współpracy w ramach CAI, aby walczyć z dezinformacją za pomocą atrybucji i weryfikowalnej prawdy o treści.

Projekt “Content Credentials” od Adobe jest częścią inicjatywy Content Authenticity Initiative (CAI), którą firma współzałożyła w 2019 roku. Jego celem jest zwalczanie wizualnej dezinformacji online.

NFT i cyfrowy niedostatek

Zapewnienie autentyczności oryginalnych cyfrowych kreacji leży u podstaw tego, co sprawia, że NFT i technologia blockchain są tak wyjątkowe. W związku z tym, sportowcy głównego nurtu, celebryci i inwestorzy dostrzegają w tej przestrzeni ogromne możliwości sprzedaży “autentycznych” przedmiotów kolekcjonerskich.

Wczoraj Jordan Belfort – znany jako “Wilk z Wall Street” – publicznie zadeklarował swoją sympatię do NFT i zacytował samego siebie, mówiąc, że “nie zamierza się z nimi rozstać”.

W ostatnim czasie na rynek weszły też NFT od Shiba Inu NFT. Niedługo potem natywna kryptowaluta SHIB rozpoczęła ogromny rajd i wzbiła się na nowe szczyty.

Najlepsze platformy dla krypto inwestorów | Kwiecień 2024

Trusted

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
photo_mzerelik.jpg
Zerelik Maciej
Podróże, nurkowanie, kryptowaluty, blockchain, mining. Zwolennik idei decentralizacji. Na bieżąco z branżą kryptowalut od około 3 lat. Prywatnie HODLer BTC, ETH, LINK, BNB, DOT.
READ FULL BIO
Sponsorowane
Sponsorowane