Zobacz więcej

47% milionerów z pokolenia millenialsów posiada co najmniej 25% majątku w krypto

2 mins
Aktualizacja Jakub Dziadkowiec
Dołącz do Naszej Społeczności na Telegramie

W SKRÓCIE

  • Badanie przeprowadzone przez CNBC i Spectrum Group wykazało, że prawie połowa milionerów z pokolenia millenialsów posiada znaczną ilość kryptowalut.
  • Tylko 17% wszystkich amerykańskich milionerów objętych badaniem posiadało kryptowaluty, podczas gdy 35% millenialsów ma ponad połowę swojego majątku zainwestowanego w aktywa cyfrowe.
  • Jedna trzecia milionerów uważa, że NFT to chwilowa moda, podczas gdy pozostali sądzą, że będzie to część naszej cyfrowej przyszłości.
  • promo

Według badania CNBC Millionaire Survey, prawie połowa wszystkich milionerów z pokolenia millenialsów posiada co najmniej jedną czwartą swoich aktywów w kryptowalutach.

Badanie CNBC wykazało, że wielu milionerów, którzy zaliczają się do kategorii millenialsów, jest mocno zaangażowanych w kryptowaluty. Podczas gdy 47% z 750 ankietowanych inwestorów miało więcej niż 25% swojego majątku w kryptowalutach, prawie 35% ma więcej niż połowę swoich pieniędzy zainwestowanych w cyfrowe aktywa.

Wyniki badania pokazują poważny podział, jeśli chodzi o instrumenty inwestycyjne w różnych grupach pokoleniowych. Jedną z przyczyn takiego stanu rzeczy jest prawdopodobnie fakt, że młodsi inwestorzy, którzy mieli więcej wiary w rosnący trend kryptowalutowy, znacznie zwiększyli swój majątek netto, kupując wcześnie.

Gwałtowny wzrost adopcji kryptowalut

Można założyć, że wielu z tych młodszych inwestorów-milionerów osiągnęło ten status dzięki wczesnej inwestycji w kryptowaluty.

Milionerzy w każdym wieku donoszą, że tylko 17% z nich posiada jakiekolwiek kryptowaluty. Podczas gdy ponad trzy czwarte nie posiada żadnych. Spośród tych, którzy posiadają aktywa cyfrowe, tylko 10% ma więcej niż 10% swojego majątku w kryptowalutach.

Dyrektor generalny Spectrum Group, George Walper, podsumował:

Młodsi inwestorzy wskoczyli wcześnie w świat krypto, kiedy nie był on jeszcze tak dobrze znany. Młodsi inwestorzy byli bardziej intelektualnie zaangażowani w tę ideę, mimo że była ona nowa.

Starsi inwestorzy i pokolenie wyżu demograficznego w dużej mierze mówiło “Czy to jest legalne?”. Spectrum Group przeprowadziło internetowe badanie Millionaire Survey w okresie od kwietnia do maja.

Wyraźnie widać, że młodsi inwestorzy przyjęli modny świat walut i aktywów cyfrowych, takich jak niewymienialne tokeny (NFT). W rzeczywistości, większość milionerów ze starszych pokoleń nawet nie wiedziała, co to jest NFT.

Przepaść w kwestii NFT

Jeśli chodzi o NFT, badanie wykazało, że wśród inwestorów z pokolenia millenialsów zdania na temat cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich są podzielone. Jedna trzecia ankietowanych uważa, że NFT są jedynie chwilową modą, podczas gdy pozostali sądzą, że są one częścią przyszłości cyfrowych aktywów. Prawie połowa ankietowanych posiada NFT, podczas gdy kolejne 40% nie posiada, ale rozważa inwestycje w nie.

Tymczasem CNBC donosi, że oszałamiająca liczba 98% milionerów z pokolenia baby boomer nie posiada NFT i nie jest zainteresowana tym pomysłem. Walper stwierdził, że “NFT dopiero niedawno zaczęły być częścią medialnego przekazu, więc starsze pokolenia są jeszcze bardziej opóźnione w ich zrozumieniu”.

Najlepsze platformy dla krypto inwestorów | Kwiecień 2024

Trusted

Wyjaśnienie

Wszystkie informacje zawarte na naszej stronie internetowej są publikowane w dobrej wierze i wyłącznie w ogólnych celach informacyjnych. Wszelkie działania podejmowane przez czytelnika w związku z informacjami znajdującymi się na naszej stronie internetowej odbywają się wyłącznie na jego własne ryzyko.

Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
Zbudowane przez Ari10. Możliwość płatności BLIK
8e352407c7c9065659a2996ca5e3a928?s=120&d=mm&r=g
Matthew De Saro
Matthew De Saro jest dziennikarzem i osobowością medialną specjalizującą się w sporcie, hazardzie i statystykach. Zanim dołączył do BeInCrypto, jego prace były publikowane w Fansided, Forbes i OutKick. Z wykształceniem w analizie statystycznej i zamiłowaniem do pisania, ma nieszablonowe podejście do przekazywania wiadomości.
READ FULL BIO
Sponsorowane
Sponsorowane